Τα καθίσματα είναι ιδανική άσκηση για πόδια, κοιλιακούς και γάμπες. Αν τα εκτελέσετε μάλιστα με ειδική medicine ball, τότε αυξάνετε την αντίσταση και γυμνάζετε παράλληλα το άνω και κάτω μέρος του σώματος.\r\nimagegen (4)\r\nΣταθείτε όρθια, με το σώμα και την κοιλιά καλά σφιγμένη.\r\n\r\nΚρατήστε την ιατρική μπάλα μπροστά από το στήθος σας, με τους αγκώνες λυγισμένους.\r\n\r\nΒγάλτε μπροστά το δεξί πόδι και κατεβάστε το σώμα έως ότου και τα δύο γόνατα να είναι λυγισμένα 90 μοίρες. Βεβαιωθείτε ότι το δεξί γόνατο είναι ακριβώς πάνω από τον αστράγαλο και ότι το άλλο γόνατο δεν ακουμπά το έδαφος.\r\nΣτρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά. Βεβαιωθείτε ότι στρίβετε με τον κορμό και όχι με τα γόνατα.\r\nΕπιστρέψτε στην αρχική θέση ρίχνοντας το βάρος του σώματος στις φτέρνες.\r\nΕπαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό πόδι.\r\nΚάντε 2 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.\r\n