Η άσκηση “Burpees”, επίσης γνωστή και ως “Squat Thrusts”, είναι από τις λίγες ασκήσεις που δεν χρησιμοποιείται εξοπλισμός, γυμνάζει όλο το σώμα και συμβάλλει στην βελτίωση της καρδιαγγειακής λειτουργίας.

Step by Step Guide
Ξεκινήστε σε όρθια θέση φροντίζοντας ώστε τα πόδια σας να είναι σε παράλληλη θέση με το ύψος των ώμων σας. Τώρα, χαμηλώστε το σώμα σας σε θέση καθίσματος, και ακουμπήστε τα χέρια σας μπροστά στο πάτωμα. Τεντώστε τα πόδια σας προς τα πίσω, έτσι ώστε να είναι σε θέση push-up. Κρατήστε τα χέρια σας σταθερά στο έδαφος για να στηρίξετε το σώμα σας. Χαμηλώστε το στήθος σας και κάντε ένα push-up. Φέρτε τα πόδια σας στην αρχική τους θέση. Σηκωθείτε, και στη συνέχεια κάντε άλμα στον αέρα χτυπώντας ταυτόχρονα παλαμάκια με τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας.
Κάνετε ένα σετ των 15 επαναλήψεων.
Εάν είστε αρχάριος ξεκινήστε με 5 επαναλήψεις.
2_399x191

Βησσαρίων Ζέρβας
C.C.W..C, P.T Spectrum Health Rehabilitation & Sports