Έχασες μία μέρα προπόνησης; Μία εβδομάδα; Έναν μήνα; Εδώ θα δεις πως μπορείς να μπεις ξανά στη ρουτίνα σου και να βρεις τους ρυθμούς σου.\r\n\r\n1. Μην προσπαθείς να αναπληρώσεις τον χαμένο χρόνο με καθημερινή πολύωρη προπόνηση. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να καταπονήσεις το σώμα σου. Μετά από ένα διάλειμμα, είναι καλύτερο να παρατείνεις τη διάρκεια της γυμναστικής σου κατά μισή ώρα την ημέρα, παρά να εξαντλείσαι καθημερινά.\r\n\r\n2. Προσπάθησε να είσαι έτοιμη ανά πάσα στιγμή για το γυμναστήριο. Για παράδειγμα, μπορείς να έχεις την τσάντα σου έτοιμη στο αυτοκίνητό σου, ώστε να μην υπάρχει η δικαιολογία του χρόνου. Μετά τη δουλειά, θα είσαι έτοιμη.\r\n\r\n3. Μείνε συγκεντρωμένη στον στόχο σου. Θυμήσου γιατί ξεκίνησες να γυμνάζεσαι. Όταν νιώθεις ότι χάνεσαι στην ρουτίνα της καθημερινότητας και η ζωή σου μετατρέπεται σε χάος, πάρε μία βαθιά ανάσα, χαμογέλα, βάλε τα αθλητικά σου και βγες για τρέξιμο. \r\n