Τα οφέλη της τακτικής Yoga καλύπτουν όλο το φάσμα της υγείας, από τη σωματική μέχρι και την ψυχική. Η απώλεια βάρους, η μείωση του σακχάρου, της χοληστερίνης, του άγχους και της κατάθλιψης είναι μερικά από αυτά. Ενώ όμως κάποιος έχει τόσα να κερδίσει από τη yoga, τελευταία έχει παρατηρηθεί η αύξηση των τραυματισμών κατά τη διάρκεια τέτοιων συνεδριών. Δες λοιπόν πως θα επιλέξεις το σωστό Yoga Class ώστε να αποφύγεις δυσάρεστες καταστάσεις.\r\n\r\nΘα πρέπει να αναρωτηθείς τα παρακάτω:\r\n\r\n1. Ποιοι είναι οι στόχοι μου;\r\nΑν αυτό που ψάχνεις είναι η βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης η Hot και η Power Yoga μπορούν να σου παρέχουν μία ολοκληρωμένη σωματική άσκηση. Αν όμως προτιμάς την χαλάρωση, μία συνεδρία yin που έχει χαμηλότερους ρυθμούς ίσως είναι πιο κατάλληλη για ‘σένα. Για πνευματική ανύψωση δοκίμασε την Yoga Kundalini η οποία σου προσφέρει ηρεμία και φώτιση μέσα από ασκήσεις αναπνοών και συγκεκριμένες ασκήσεις με τα χέρια.\r\n\r\n2. Πως είναι η υγεία μου;\r\nΑν αναρρώνεις από έναν παλιό τραυματισμό ή κάποια ασθένεια ή αν είσαι έγκυος, θα πρέπει να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε. Κάποιοι τύποι Yoga μπορεί να μην είναι κατάλληλοι για την υγεία σου στη δεδομένη κατάσταση.\r\n\r\n3. Πόση καθοδήγηση χρειάζομαι;\r\nΗ δημοτικότητα της Yoga έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τις γεμάτες αίθουσες των γυμναστηρίων. Αν είσαι σε καλό επίπεδο θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις το μάθημα. Αν όμως χρειάζεται να επικεντρωθείς στις ασκήσεις για να τις κάνεις σωστά, τότε θα πρέπει να επιλέξεις ένα γυμναστήριο με λιγότερο κόσμο ή ακόμα και ιδιωτικά μαθήματα, όπου θα έχεις την απόλυτη προσοχή του δασκάλου.\r\n