Μπορεί από μόνο του το περπάτημα να είναι από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους αερόβιας άθλησης, αλλά με αυτές τις μικρές συμβουλές θα χάσεις περισσότερες θερμίδες και κιλά χωρίς να προσπαθήσεις πολύ…
• Η σωστή αναπνοή την ώρα που περπατάς θα σε βοηθήσει να αντέχεις περισσότερο, να μην λαχανιάζεις γρήγορα και να διανύεις περισσότερα χιλιόμετρα καίγοντας πολλές θερμίδες.
• Όταν κρατάς τη σπονδυλική στήλη ίσια, αποφεύγεις τους τραυματισμούς και δεν επιβαρύνεις τα οστά και τις αρθρώσεις.
• Προτίμησε διαδρομές με ελαφρώς ανηφορική κλίση που θα γυμνάσει καλύτερα τα πόδια και θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.
• Το περπάτημα στη φύση αυξάνει την ευεξία, σου δίνει περισσότερη όρεξη και αυξάνει τις καύσεις χάρη στην αντίσταση του αέρα.
• Τέλος, μην ξεχάσεις ακουστικά και μουσική, αφού θα σου φτιάξουν τη διάθεση, θα σου δώσουν κίνητρο και θα σε βοηθήσουν να “ξεχαστείς”.