Εκτός από τις ευχάριστες αναμνήσεις, το καλοκαίρι σε φόρτωσε και με 2-3 κιλά; Μην αγχώνεσαι, αφού μπορείς εύκολα να τα χάσεις επιλέγοντας υγιεινές, λιποδιαλυτικές, αλλά και οικονομικές τροφές γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι…
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα πας για ψώνια, μην ξεχάσεις να βάλεις στη λίστα σου:
Κοτόπουλο, αφού είναι από τις πιο οικονομικές και άπαχες πηγές ζωικής πρωτείνης και μπορείτε να το φάτε ψητό, βραστό ή στον ατμό.
Φρέσκα φρούτα και λαχανικά της εποχής, όπως πορτοκάλια, μήλα, ντομάτες, πλούσια σε φυτικές ίνες που σε φουσκώνουν και αντιοξειδωτικά συστατικά που αποτοξινώνουν τον οργανισμό.
Μαύρο τσάι, που σου δίνει ενέργεια και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και την καύση λίπους.
Γιαούρτι, αφού δεν λείπει από καμία υγιεινή διατροφή και δίαιτα. Το γιαούρτι βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου και ενισχύει τον μεταβολισμό.
Ξηρούς καρπούς, εξαιρετική πηγή πρωτεινών και βιταμινών, δίνουν ενέργεια και σε κρατούν χορτάτη για ώρες.
Δημητριακά ολικής άλεσης, πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου.
Τέλος, ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας καθημερινά θα ικανοποιήσει τις γλυκιές λιγούρες σου, αλλά θα σε βοηθήσει να κάψεις και περισσότερο λίπος.