Φασόλια, ταραμοσαλάτα, ελιές, θαλασσινά, σαλάτες είναι μόνο μερικές επιλογές που μπορεί να υπάρχουν στο τραπέζι της Σαρακοστής. Το κατά βάση νηστήσιμο σαρακοστιανό τραπέζι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, ενώ η απουσία κρέατος είναι καλή ευκαιρία για αποτοξίνωση.\r\n\r\n√ Η μεγάλη απουσία κρέατος που αρχίζει από τη Σαρακοστή και συνεχίζεται συνήθως μέχρι το Πάσχα, καθαρίζει και αποτοξινώνει τον οργανισμό, ρίχνει τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα, προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις και μειώνει την αρτηριακή πίεση.\r\n\r\n√ Η μεγάλη κατανάλωση όσπριων και λαχανικών γεμίζει τον οργανισμό με βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.\r\n\r\n√ Οι φυτικές ίνες των σαρακοστιανών φαγητών βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου, αντιμετωπίζουν τη δυσκοιλιότητα και βοηθούν στο αδυνάτισμα.\r\n\r\n√ Το κρέας ισοδυναμεί με θερμίδες και λιπαρά. Η απουσία του και η αντικατάστασή του με θαλασσινά, όσπρια και λαχανικά ενεργοποιεί το μεταβολισμό και συμβάλει στο αδυνάτισμα.\r\n\r\nExtra tips: Προσοχή στην ποσότητα, στα τηγανητά φαγητά και στο λευκό ψωμί.\r\n\r\nΚαλή Σαρακοστή!