Για κάποιους οι πρώτες νιφάδες χιονιού είναι αφορμή για να ξεθάψουν τα χοντρά ρούχα από την ντουλάπα και να χαλαρώσουν σπίτι παρέα με φίλους. Υπάρχουν πολλοί όμως που περιμένουν πως και πως το χιόνι για να ξεχυθούν στα βουνά και να κάνουν ski.\r\n\r\nTo σκι θεωρείται o “βασιλιάς” των χειμερινών σπορ και όχι άδικα, αφού βοηθά στη βελτίωση τόσο του σώματος, όσο και του πνεύματος. Εάν λοιπόν ακόμα δεν το έχεις δοκιμάσει, σου δίνουμε 5 λόγους να το βάλεις στη χειμερινή σου γυμναστική:\r\n\r\n1. Το σκι είναι από τις λίγες ασκήσεις που γυμνάζουν παράλληλα όλο το σώμα. Το ίδιο ισχύει και για τους αρχάριους του αθλήματος, αφού στην προσπάθειά σου να ισορροπήσεις πάνω στα χιονοπέδιλα και να διατηρήσεις τη σωστή στάση του σώματος γυμνάζεις όλες τις μυϊκές δυνάμεις, χέρια, πόδια, κοιλιακούς και κορμό.\r\n\r\n2. Ανεξάρτητα από το επίπεδο και τον τρόπο άθλησης, το σκι θεωρείται από τις πιο έντονες ασκήσεις. Ένας καλός σκιέρ μπορεί να κάψει μέχρι και 1.000 θερμίδες την ώρα, οπότε καταλαβαίνεις πόσο βοηθά στο αδυνάτισμα και στη μείωση του λίπους.\r\n\r\n3. Το σκι βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων εξαιτίας της έντονης προσπάθειας και της ενέργειας που καταβάλλει ο αθλητής για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του αθλήματος.\r\n\r\n4. Βοηθά στην αύξηση της ευλυγισίας και της ισορροπίας του σώματος.\r\n\r\n5. Τέλος, το σκι, όπως και κάθε άλλο έντονο άθλημα αυξάνει την έκκριση ενδορφινών, δηλ. ορμονών που ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βελτιώνουν τη διάθεση.