Το κοτόπουλο, κυρίως το ψητό, δεν λείπει σχεδόν από καμία δίαιτα και υγιεινή διατροφή.\r\n\r\nΟι περισσότεροι όμως προτιμούν το στήθος κοτόπουλου αντί για το μπούτι γιατί πιστεύουν ότι έχει λιγότερες θερμίδες και λίπη. Παρόλα αυτά, το μπούτι του κοτόπουλου έχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά και μέταλλα κυρίως σίδηρο και ψευδάργυρο που βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και προστατεύουν από την αναιμία, ενώ περιέχει μόλις 1γρ. περισσότερο λίπος από το στήθος, το οποίο θα σας κρατήσει χορτάτο για περισσότερες ώρες αυξάνοντας το αίσθημα του κορεσμού.\r\n\r\nΌσο για τις θερμίδες μην το σκέφτεστε, αφού η διαφορά στα 100 γρ. κρέατος αντιστοιχεί με μόλις 40 θερμίδες. Την επόμενη φορά λοιπόν προτιμήστε μπούτι κοτόπουλου, πάντα χωρίς την πέτσα.\r\n