Όποια δίαιτα και αν ακολουθήσεις, οι ειδικοί τονίζουν ότι υπάρχουν 10 κοινά σημεία που συναντώνται σε όλες τις καλές, αποτελεσματικές δίαιτες και στοχεύουν σε μόνιμη απώλεια κιλών και λίπους και διατήρηση του σωματικού βάρους.\r\n\r\n1. Σταδιακή και όχι γρήγορη απώλεια κιλών.\r\n2. Κόβουν «μαχαίρι» τη ζάχαρη, όχι τα λίπη.\r\n3. Περιλαμβάνουν πάντα πρωινό.\r\n4. Βασίζονται σε οργανωμένα γεύματα και ενδιάμεσα snacks.\r\n5. Προτείνουν μόνιμες αλλαγές στον τρόπο διατροφής και lifestyle.\r\n6. Περιλαμβάνουν πρωτεΐνες και μικρή ποσότητα υδατανθράκων.\r\n7. Δεν βασίζονται στην καταμέτρηση θερμίδων.\r\n8. Περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία τροφών.\r\n9. Συνδυάζονται με άσκηση για καλύτερα και πιο μόνιμα αποτελέσματα.\r\n10. Απαγορεύουν τα συσκευασμένα, επεξεργασμένα του εμπορίου.