Το φθινόπωρο είναι μία από τις εποχές που γεμίζει από γεύσεις, χρώματα και αρώματα, αφού τα φρούτα και τα λαχανικά ποικίλουν. Με άφθονες βιταμίνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά μπορούν να γίνουν το καλύτερο συνοδευτικό, ορεκτικό ή επιδόρπιο και μπορείς να τα δοκιμάσεις με κάθε τρόπο: σκέτα, σε σαλάτα, σε χυμό ή στα αγαπημένα σου smoothies. Δες λοιπόν τα 10 καλύτερα φρούτα και λαχανικά που σου προτείνουμε να απολαύσεις για φέτος:
1. Μήλο: Χαμηλό σε θερμίδες και με άφθονη Βιταμίνη C.
2. Παντζάρια: Περιέχουν νιτρικά άλατα, που εμμέσως συμβάλουν στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων.
3. Λαχανάκια Βρυξελλών: Πλούσια σε Βιταμίνες Α και C, δρουν κατά του καρκίνου.
4. Λάχανο: 1 φλιτζάνι περιέχει μόνο 33 θερμίδες, ενώ είναι γεμάτο με Βιταμίνη Κ, που κρατά το μυαλό σου κοφτερό και σε βοηθάει να συγκεντρωθείς.
5. Cranberries: Φυσικό αντιφλεγμονώδες και αντιβακτηριδιακό, βοηθά στη στοματική υγεία, αλλά και τη γενικότερη καλή λειτουργία του οργανισμού.
6. Αχλάδι: Είναι πλούσιο σε Βιταμίνες B2, C και E, χαλκό και κάλιο και βοηθά στη μείωση της κακής χοληστερίνης.
7. Ρόδι: Ένα μόνο ρόδι μπορεί να σε εφοδιάσει με τη συνιστώμενη πρόσληψη Βιταμίνης C που χρειάζεσαι και αποτελεί ένα από τα καλύτερα φυσικά αντιοξειδωτικά.
8. Κολοκύθα: Χαμηλή σε θερμίδες, αλλά πλούσια σε φυτικές ίνες και Β-καροτίνη.
9. Κολοκυθάκια: Προάγει την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, φροντίζει το δέρμα σου και έχει αντιφλεγμονώδη δράση.
10. Γλυκοπατάτα: Πλούσια σε Βιταμίνη Β6, φροντίζει για την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και μειώνει τον κίνδυνο των στομαχικών παθήσεων.