Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι το βασικότερο γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό. Τι σημαίνει όμως σωστό πρωινό; Ένα πρωινό ονομάζεται ισορροπημένο και σωστό, όταν περιέχει 3 βασικές κατηγορίες τροφών.\r\n\r\n1.Υδατάνθρακες: Χαρίζουν την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός στην αρχή της ημέρας.\r\n\r\n2.Φρούτα: Πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες που βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.\r\n\r\n3.Πρωτεΐνες: Απαραίτητες για την ανάπτυξη και διατήρηση των οστών και την καλή λειτουργία των κυττάρων.\r\n\r\nΜερικά παραδείγματα σωστού πρωινού είναι:\r\n\r\n• Δημητριακά ολικής άλεσης με άπαχο γάλα.\r\n\r\n• Παξιμάδι με τυρί λίγων λιπαρών ή cottage cheese.\r\n\r\n• Mία φέτα ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι (αντί για βούτυρο) και μέλι.\r\n\r\n• Ένα τοστ με γαλοπούλα και άπαχο κίτρινο τυρί.\r\n\r\n• Γιαούρτι με λίγα λιπαρά, δημητριακά και φρούτα της εποχής\r\n\r\nΕμείς έχουμε ήδη δοκιμάσει τα νέα προβιοτικά γιαούρτια Κεφίρ με ολόκληρα κομμάτια φρούτων και βρώμη., που συνδυάζουν και τα 3 ευεργετικά είδη τροφών.\r\nΔιάλεξε ανάμεσα σε ακτινίδιο, σύκο και δαμάσκηνο και χάρισε στο σώμα σου ενέργεια και ευεξία από το πρωί.\r\n“Ευεξία εις τον κύκλο | Νέο γιαούρτι κεφίρ από την ΟΛΥΜΠΟΣ”\r\n