Μπορεί να μετράς μετά μανίας τις θερμίδες των φαγητών που καταναλώνεις, αλλά πολλές φορές ξεχνάς ότι ένας φαινομενικά «αθώος» χυμός, μπορεί να κρύβει περισσότερες θερμίδες από ένα ολόκληρο κομμάτι πίτσας. Δες λοιπόν τη λίστα με τα 10 χειρότερα ποτά για αδυνάτισμα, για να μην απορήσεις την επόμενη φορά που θα ζυγιστείς.\r\n\r\n1. Συσκευασμένοι χυμοί: οι περισσότεροι περιέχουν συντηρητικά και πολλή ζάχαρη.\r\n2. Καφές με σαντιγί: μπορεί να περιέχει μέχρι και 800 θερμίδες και 170 γρ. ζάχαρης.\r\n3. Αρωματισμένα νερά: πέρα από κάποιες βιταμίνες, περιέχουν επίσης τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Προτίμησε αυτά που έχουν φυσικά αρώματα.\r\n4. Αναψυκτικά: Η υπερκατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών μπορεί να ευθύνεται και για την εμφάνιση παχυσαρκίας.\r\n5. Συσκευασμένα “smoothies” με φρούτα: τις περισσότερες φορές δεν παρασκευάζονται από αληθινά φρούτα και περιέχουν πολλή ζάχαρη και ενισχυτικά γεύσης. Η καλύτερη επιλογή είναι να το φτιάξεις μόνη σου.\r\n6. Βαριά λικέρ: Πολλές θερμίδες, πολλή ζάχαρη.\r\n7. Έτοιμες λεμονάδες: Προτίμησε χειροποίητες λεμονάδες, γιατί οι περισσότερες του εμπορίου περιέχουν γλυκαντικές ουσίες και πολλά συντηρητικά.\r\n8. Eνεργειακά ποτά: Οι ηλεκτρολύτες που έχουν μπορεί να βοηθούν μετά την προπόνηση, αλλά τα περισσότερα περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, καφεΐνης και συντηρητικών.