Θέλεις να μάθεις τα μυστικά για να αποκτήσεις τονωμένο και γραμμωμένο σώμα σε χρόνο ρεκόρ; Οι top personal trainers και fitness instructors συμβουλεύουν:
1. Συνδύασε τον διάδρομο με βάρη. Κάνε ένα 10λεπτο γρήγορο περπάτημα και παράλληλα γύμναζε τα χέρια σου κρατώντας βαράκια ή dumbbells βάρους 3 κιλών το κάθε ένα.
2. Κάθε φορά που τελειώνεις την συνηθισμένη σου προπόνηση στο τρέξιμο, κάνε καθίσματα λυγίζοντας τα γόνατά σου στις 45⁰ και μένοντας εκεί για 30 δευτερόλεπτα.
3. Κράτα μία λίστα με τις επιδόσεις σου για να διατηρείς τα κίνητρά σου.
4. Κάνε τις δουλειές του σπιτιού μόνη σου, αφού είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γυμναστείς έστω κι αν δεν το συνειδητοποιείς.
5. Κάνε ασκήσεις όπου κι αν βρίσκεσαι. Κάνε βαράκια στο γραφείο και χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ.
6. Κάνε ασκήσεις με σχοινάκι. Ξεκίνα με τη βασική κίνηση για 5 λεπτά και μετά ανέβασε ταχύτητα ώστε να περνάει 2 φορές κάτω από τα πόδια σου σε ένα πήδημα. Έτσι μπορείς να κάψεις μέχρι και 26 θερμίδες το λεπτό.
7. Μην είσαι σκληρή με τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να είσαι fitness freak για να δεις αποτελέσματα. Ακολούθησε το πλάνο 80/20. Δηλαδή, 80% του χρόνου θα γυμνάζεσαι και θα τρως υγιεινά, ενώ το 20% θα ξεφύγεις θέλοντας και μη, λόγω δουλειάς, διακοπών κ.τ.λ.
8. Τρώγε με μέτρο υδατάνθρακες, αλλά μην τους αποκλείεις από τη διατροφή σου. Ο οργανισμός σου τους χρειάζεται για ενέργεια πριν από τις προπονήσεις σου.
9. Όταν κάνεις κοιλιακούς, μην χαλαρώνεις την περιοχή της κοιλιάς καθώς απομακρύνεις το στήθος από τα γόνατά σου, γιατί έτσι χάνεις τα μισά οφέλη της άσκησης.
Εκτός κι αν προπονείσαι για κάποιον μαραθώνιο, μην προτιμάς το jogging για μεγάλες αποστάσεις. Πρόσθεσε κάποια sprints στις προπονήσεις σου για 10 – 60 δευτερόλεπτα με μικρά διαλείμματα μεταξύ τους μέχρι να ξαναβρείς τον ρυθμό της αναπνοής σου. Έτσι χτίζεται καλύτερα το μυϊκό σου σύστημα.