Τι σωματότυπο έχεις; Μήλο, αχλάδι ή μπανάνα; Η διατροφολόγος Angela Ginn-Meadow της American Dietetic Association προτείνει το κατάλληλο είδος burger ανάλογα με το σχήμα του σώματος σου.\r\n\r\nΣωματότυπος μήλο: αποθηκεύεις λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.\r\nΙδανικό burger από σόγια, πλούσιο σε πρωτείνες που μειώνουν την εμφάνιση καρδιακών προβλημάτων, κάτι που σχετίζεται με το σώμα σου.\r\nΣυμβουλή: Πρόσθεσε κρεμμύδια και μανιτάρια για περισσότερη γεύση και βιταμίνες.\r\n\r\nΣωματότυπος αχλάδι: περισσότερο λίπος στους γοφούς και στα πόδια.\r\nΙδανικό burger από λαχανικά, με λίγες θερμίδες και λίπος.\r\nΣυμβουλή: Συνόδευσέ το με σαλάτα από φασόλια που προσφέρουν βιταμίνες και φυτικές ίνες.\r\n\r\nΣωματότυπος μπανάνα: Αδύνατη στο πάνω και κάτω μέρος του σώματος.\r\nΙδανικό burger από γαλοπούλα, πλούσιο σε πρωτείνες που διατηρούν τους μυς και προσφέρουν ενέργεια.\r\nΣυμβουλή: Συνόδευσέ το κρέας με πράσινη σαλάτα.\r\n \r\nΣωματότυπος αβοκάντο: Πλούσιες καμπύλες σε όλο το σώμα.\r\nΙδανικό burger από άπαχο μοσχαρίσιο κρέας. Οι πρωτείνες και το λίπος του θα σε κρατήσουν χορτάτη για ώρες και θα σου δώσουν ενέργεια.\r\nΣυμβουλή: Πρόσθεσε φρέσκες ντομάτες, αφού η βιταμίνη C που περιέχουν βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου που έχει το μοσχάρι.