Πρωινό ή βραδινό σνακ, το γιαούρτι αναμφισβήτητα είναι από τις πιο ασφαλείς και αντιοξειδωτικές επιλογές φαγητού για όσους προσέχουν τη γραμμή τους και όχι μόνο.
Οι περισσότεροι το συνοδεύουν με δημητριακά, μέλι ή φρέσκα φρούτα.
Ο παρακάτω συνδυασμός όμως θα βάλει φωτιά στον μεταβολισμό σου, θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό και θα προσφέρει μια πολύ γευστική νότα στην ημέρα σου.

Θα χρειαστείς

1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών κατά προτίμηση
Μισό φλιτζάνι φρέσκα μούρα, όπως βατόμουρα, μύρτιλλα ή φράουλες, τα οποία θεωρούνται top στην αποτοξίνωση
1 κ.γ φρέσκο χυμό λεμονιού (ή και ξύσμα από τη φλούδα του)
1 κ.σ δυόσμο, ψιλοκομμένο
1 κ.γ μέλι
Ανακάτεψε όλα τα υλικά μαζί και στο τέλος πρόσθεσε τα φρούτα.

Καλή όρεξη!