Η σαλάτα αποτελεί πάντα ασφαλή και υγιεινή επιλογή για αδυνάτισμα, αρκεί να προσθέσετε τα κατάλληλα υλικά που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και προκαλούν περισσότερες καύσεις. \r\n\r\nΕάν θες λοιπόν ένα γευστικό και λιποδιαλυτικό πράσινο πιάτο, δες τι πρέπει να προσθέσεις την επόμενη φορά:\r\n\r\n• Με βιταμίνη C, καφεϊκό οξύ και μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, το αγγούρι σε ενυδατώνει, θρέφει το δέρμα, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού.\r\n\r\n• Τα σύκα, φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες, διαλυτές και αδιάλυτες, που ενισχύουν τον μεταβολισμό, βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς και βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Σύμφωνα με έρευνες, η συστηματική κατανάλωση σύκων συντελεί στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, στη διατήρηση του σωματικού βάρους, στην καλή υγεία των οστών καθώς και στην αύξηση της ερωτικής διάθεσης και λειτουργίας.\r\n\r\n• Τα κολοκυθάκια έχουν ελάχιστες θερμίδες, φυτικές ίνες και βιταμίνη C, ενώ μία κούπα έχει λιγότερες από 50 θερμίδες.\r\nIMG_4817\r\n