Πόσες φορές έχεις ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας; Σίγουρα πολλές…\r\n\r\nΆλλη μία νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell λοιπόν, έρχεται να επιβεβαιώσει ξανά τον κανόνα.\r\n\r\nΣτην έρευνα συμμετείχαν 150 περίπου άνδρες και γυναίκες με ιδανικό δείκτη μάζας σώματος, οι οποίοι αθλούνταν καθημερινά και δεν παρέλειπαν ποτέ το πρωινό γεύμα. Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα, το σωστό πρωινό τους βοηθούσε να διατηρήσουν τα επίπεδα ενέργειας όλη την ημέρα και να κρατούν τον μεταβολισμό τους σε εγρήγορση.\r\nimagegen\r\nΜάλιστα, το πρωινό τους περιελάμβανε τις εξής τροφές σε ποσοστό:\r\n- Φρούτα 51%\r\n- Μπάρες δημητριακών 33%\r\n- Ψωμί (κατά προτίμηση ολικής) 32%\r\n- Αυγά 31% – Δημητριακά με γάλα 29% \r\n- Καφές (μέτριος ή σκέτος) 26%\r\n\r\nΑντιθέτως όσοι συνηθίζουν να τρώνε ένα βαρύ πρωινό με ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά, έχουν την τάση να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.