Η στοματική υγιεινή είναι πολύ σημαντική και το βούρτσισμα των δοντιών δεν είναι αρκετό. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι υπάρχουν κάποια πράγματα πέρα από την καθημερινή φροντίδα που ευθύνονται για την δυσάρεστη αναπνοή και γι’ αυτό σου αποκαλύπτουμε τι πρέπει ή δεν πρέπει να κάνεις.

• Άρχισε να πίνεις περισσότερο νερό, για την ενυδάτωση του οργανισμού σου και απόφυγε την υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης.
• Μην ξεχνάς να βουρτσίζεις με απαλές κινήσεις τα ούλα και την γλώσσα σου.
• Κάνε νήμα μετά από κάθε γεύμα.
• Άλλαζε την οδοντόβουρτσά σου κάθε 3 μήνες.
• Επίλεξε κάποιο στοματικό διάλυμα χωρίς αλκοόλ και χλωρεξιδίνη, για να αποφύγεις την κακοσμία αργότερα αλλά και του λεκέδες στα δόντια.
• Απόφυγε τις καραμέλες με ζάχαρη μετά το φαγητό, αφού η ζάχαρη είναι αυτή που προάγει την ανάπτυξη των βακτηρίων στην στοματική κοιλότητα.
• Πρόσεξε τα φάρμακα που παίρνεις, αφού κάποια από αυτά μπορεί να κατακρατούν το σάλιο και να οδηγήσουν σε χρόνια στοματική ξηρότητα.
• Τσέκαρε τον λαιμό σου για τη συσσώρευση βακτηρίων ή υπολειμμάτων με τη μορφή μικρών λευκών κουκίδων, που ευθύνονται συνήθως για τη δυσάρεστη αναπνοή.
• Πες ναι σε μία ισορροπημένη διατροφή, αφού από τη μία η παχυσαρκία και από την άλλη το χαμηλό σε υδατάνθρακες διαιτολόγιο είναι κάποιες από τις αιτίες της κακοσμίας.