1. Επίλεξε τα ολόκληρα φρούτα και ειδικά τα βατόμουρα, τα σταφύλια και τα μήλα που εκτός από πηγή ενέργειας λειτουργούν και προστατευτικά κατά του διαβήτη τύπου 2.
2. Φρόντισε να αποφεύγεις τα αφεψήματα με ζάχαρη, όπως οι χυμοί και το τσάι που αν και σου φαίνονται αθώα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.
3. Περιόρισε τη λήψη επεξεργασμένων τροφών. Αν και είναι βολικές, οι επεξεργασμένες τροφές βαραίνουν τον οργανισμό μας με έξτρα λιπαρά, σάκχαρα, αλάτι και θερμίδες.
4. Κάνε το διατροφικό πρόγραμμα της εβδομάδας και ψώνισε μία φορά. Ο απλός συνδυασμός πρωτεΐνης – λαχανικών θα σε ικανοποιήσει απόλυτα.
5. Τσέκαρε αν υπάρχουν στη γειτονιά σου μαγαζιά με υγιεινή κουζίνα και delivery για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις.
6. Διάβαζε τα συστατικά πριν αγοράσεις κάτι και προτίμησε τις τροφές με λιγότερα λιπαρά, θερμίδες και σάκχαρα.