Σύμφωνα με έρευνες, καταναλώνουμε τα φαγητά που είναι άμεσα στη διάθεσή μας και αυτό έχει αντίκτυπο στο βάρος και την υγεία μας. Επειδή λοιπόν, είναι πιο πιθανό να φας κάτι που υπάρχει στον πάγκο της κουζίνας σου, όπως για παράδειγμα τα μπισκότα, προετοιμάσου για ένα πλάνο που θα σε βοηθήσει να ελέγξεις τις διατροφικές σου συνήθειες.\r\n\r\nΚαθάρισε τον πάγκο της κουζίνας σου. Αντί για μπισκότα ή πατατάκια, φρόντισε να έχεις πάντα ένα μπολ με φρέσκα φρούτα.\r\n\r\nΒάλε σε γυάλινα βαζάκια προμαγειρεμένα λαχανικά ή αποξηραμένα φρούτα, που θα ικανοποιήσουν την πείνα σου χωρίς περιττές θερμίδες και λίπη. Μία καλή λύση είναι και οι ξηροί καρποί, αλλά προτείνεται η κατανάλωση με μέτρο.\r\n\r\nΔώσε βάση στον φωτισμό και τη διακόσμηση της κουζίνας σου, ή ακόμα και στη μουσική που ακούς όταν τρως. Βάσει ερευνών που έγιναν σε εστιατόρια, αποδείχθηκε ότι το χαλαρωτικό περιβάλλον, ο χαμηλός φωτισμός και η απαλή μουσική αποτρέπουν την υπερκατανάλωση φαγητού.\r\n\r\nΕξέτασε την περίμετρο της περιοχής σου. Συνήθως αποφασίζουμε για το τι θα φάμε σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων από το σπίτι μας. Αν έχεις πολλές επιλογές για γρήγορο φαγητό, αυτό σίγουρα δεν βοηθάει. Αυτό που μπορείς να κάνεις όμως αφού αναγνωρίσεις ότι υπάρχουν «πειρασμοί», είναι να βρεις τη δύναμη να προτιμήσεις το υγιεινό φαγητό που έχεις στο σπίτι.\r\n