Με ελάχιστες θερμίδες, καθόλου λιπαρά και πολύ δροσιστική, η γρανίτα είναι ό,τι πιο υγιεινό και light υπάρχει σε παγωτό. Μπορείς πολύ εύκολα να τη φτιάξεις στο σπίτι σου, με φρέσκα φρούτα που θα επιλέξεις εσύ. Γι’ αυτό και εμείς σου δίνουμε κάποιες μικρές συμβουλές, που θα απογειώσουν τη γρανίτα σου.
Προσοχή στη ζάχαρη: Μην χρησιμοποιήσεις κρυσταλλική ζάχαρη, αλλά ζάχαρη άχνη. Φτιάξε σιρόπι από ζάχαρη άχνη, που θα το ρίξεις στο blender μαζί με τα φρούτα που επέλεξες. Για κάθε 1 φλιτζάνι νερού, αντιστοιχεί 2/3 του φλιτζανιού ζάχαρη.
Το σωστό πάγωμα: Τοποθέτησε το μίγμα σε ένα μεταλλικό σκεύος και βάλε το στην κατάψυξη για 2-3 ώρες. Το μυστικό είναι να την ανακατεύεις συχνά και να την αφήνεις να παγώνει, για να αποκτήσει πιο τραγανή και κρυσταλλική υφή.
Extra γεύση: Για να αποκτήσει πιο ενδιαφέρουσα γεύση, μπορείς να στάξεις λίγες σταγόνες λικέρ της αρεσκείας σου, κατά τη διάρκεια της παρασκευή της.