Μπορεί κάποιοι μόλις να ξεκίνησαν τις διακοπές τους, για τους περισσότερους όμως το καλοκαίρι αποτελεί και επίσημα παρελθόν.
Πριν τα βάψεις όμως μαύρα, δες πως το φθινόπωρο και η πτώση της θερμοκρασίας σε λίγες μέρες θα βελτιώσουν τη σωματική και ψυχική σου υγεία και θα σε βοηθήσουν να χτίσεις δυνατότερο και πιο υγιές σώμα.
√ Η πτώση της θερμοκρασίας και το γλυκό αεράκι της εποχής κάνουν ασφαλέστερες τις υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες, όπως το περπάτημα και την ποδηλασία.
√ Τα φθινοπωρινά φρούτα και λαχανικά, όπως μήλα, πορτοκάλια, κολοκύθες, γλυκοπατάτα, είναι πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά συστατικά και υδατάνθρακες που θωρακίζουν τον οργανισμό και σε προστατεύουν από τις ιώσεις.
√ Περισσότερη όρεξη και διάθεση για γυμναστική, χωρίς να λιώνεις στις υψηλές θερμοκρασίες. Περισσότερη γυμναστική σημαίνει καλύτερος μεταβολισμός, αποτοξίνωση και μεγαλύτερη ευεξία.
√ Περισσότερα αντιοξειδωτικά ζεστά ροφήματα, όπως καφές, πράσινο τσάι, ρόφημα κανέλας, τα οποία αποβάλλουν τις τοξίνες και καθαρίζουν τον οργανισμό.