Το ζέσταμα πριν από τη γυμναστική είναι απολύτως απαραίτητο, καθώς προετοιμάζει το σώμα σου για την προπόνηση που πρόκειται να ακολουθήσει. Αν γυμνάζεσαι στο σπίτι ή μόνη σου, ίσως να το ξεχνάς, αλλά γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ! Φρόντισε να μην το παραλείπεις, ώστε να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς και το ενοχλητικό πιάσιμο.

Ζέσταμα – χρόνος: 5 λεπτά
Κάνε την κάθε άσκηση από μία φορά
• Στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά σε ευθεία με τους γοφούς σου και με τις γροθιές σου κοντά στο πρόσωπο.
• Στρίψε τον κορμό σου από τη μέση, προς κάθε πλευρά εναλλάξ, με τα πόδια σου να ακουμπάνε καλά στο πάτωμα. (1 λεπτό)

• Συνέχισε με μπουνιές στον αέρα εναλλάξ (1 λεπτό)
• Ξεκινώντας από την ίδια στάση φαντάσου ότι κρατάς σχοινάκι (αν έχεις χρησιμοποίησέ το) και κάνε πηδηματάκια από κάθε μεριά εναλλάξ σαν να κάνεις σλάλομ. (1 λεπτό)

• Στάσου όρθια με τα πόδια σου όσο πιο ανοιχτά γίνεται και τα δάχτυλα των ποδιών σου στην ευθεία
• Προσπάθησε να αγγίξεις με το δεξί σου χέρι τα δάχτυλα του αριστερού ποδιού και αντίστροφα λυγίζοντας το αντίστοιχο γόνατο (30 δευτερόλεπτα)

• Στάσου με τα πόδια σου ενωμένα και τα χέρια σου στα πλάγια και παράλληλα με το έδαφος και κάνε κύκλους με τα χέρια σου με κατεύθυνση προς τα μπροστά και μετά προς τα πίσω (1 λεπτό)

• Στάσου όρθια και με τα πόδια σου ενωμένα. Κάνε ένα βήμα πίσω με το ένα πόδι λυγίζοντας το άλλο γόνατο σε ορθή γωνία από το έδαφος
• Ένωσε τα πόδια σου πίσω ώστε να στέκεσαι πάλι όρθια
• Σήκωνε τα χέρια σου ψηλά σε κάθε κάθισμα