Για τους λάτρεις του υδατάνθρακα μάλλον αυτό είναι από τα καλύτερα νέα που θα μπορούσαν να ακούσουν! Επιστήμονες στη Sri Lanka βρήκαν έναν πολύ απλό τρικ μαγειρέματος που μπορεί να αφαιρέσει τις μισές θερμίδες του ρυζιού ή άλλων αμυλούχων υδατανθράκων. Ναι, καλά άκουσες! Γλιτώνεις τις μισές θερμίδες στην ίδια ποσότητα φαγητού και είναι πολύ απλό να το κάνεις με τα υλικά που έχεις ήδη στην κουζίνα σου.
Για να το δοκιμάσεις στο σπίτι: Πρόσθεσε μία κοφτή κουταλιά ενός υγιεινού λαδιού, όπως το ελαιόλαδο (ή το λάδι καρύδας αν έχεις) στο νερό που βράζει για κάθε ½ φλιτζάνι ωμού ρυζιού. Μαγείρεψε το ρύζι ως συνήθως, αλλά άφησέ το να κρυώσει στο ψυγείο για όλο το βράδυ. Αυτό ήταν όλο! Έχεις την ίδια γεύση με τις μισές θερμίδες!
Πως γίνεται αυτό?
Η διαδικασία της ψύξης σε συνδυασμό με τα καλά λιπαρά του λαδιού αυξάνουν το ανθεκτικό άμυλο του ρυζιού, μία δύσπεπτη μορφή των υδατανθράκων που δεν μπορεί να διασπαστεί από το λεπτό έντερο ώστε να το μετατρέψει σε γλυκόζη. Το καλύτερο βέβαια, είναι ότι αυτό λειτουργεί και σε άλλους αμυλούχους υδατάνθρακες όπως τα μακαρόνια, τα φασόλια και οι πατάτες.