Γύρισες αργά από τη δουλειά και πεινάς σαν λύκος! Ποιος μαγειρεύει τώρα; Σίγουρα σου έχει τύχει και κατέληξες να παραγγείλεις φαγητό ή μέχρι να μαγειρέψεις τσιμπολογάς ό,τι βρεις μπροστά σου. Όχι πια! Εδώ μπορείς να μάθεις μερικά τιπς που θα σε βοηθήσουν να ετοιμάσεις το βραδινό σου γρήγορα και πιο εύκολα!
1. Πλύνε και κόψε διάφορα λαχανικά στην αρχή της εβδομάδας και τοποθέτησέ τα στεγνά στο ψυγείο. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις την επίμαχη ώρα, είναι να συνθέσεις τη σαλάτα σου ή να ψήσεις στο φούρνο αυτά που δε χρειάζονται πολλή ώρα.
2. Στην αρχή της εβδομάδας βάλε για λίγη ώρα στον φούρνο λαχανικά που απαιτούν αρκετό ψήσιμο, έτσι ώστε να μειώσεις τον χρόνο ετοιμασίας το βράδυ.
3. Προετοίμασε και βάλε σε φύλλα λαδόκολλας γεύματα, σκέπασέ τα με ζελατίνα και διατήρησέ τα στο ψυγείο. Όταν γυρίσεις από τη δουλειά, θα τα βάλεις στο φούρνο και μέχρι να πλυθείς και να χαλαρώσεις, το φαγητό θα είναι έτοιμο!
4. Δεν χρειάζεται να περιορίζεσαι στα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις. Τα λαχανικά και οι πρωτεΐνες (αβγά, γαλοπούλα, γάλα κ.ά.) βρίσκονται σχεδόν πάντα στο ψυγείο μας και αποτελούν την καλύτερη λύση. Πειραματίσου με ό,τι έχεις και φτιάξε ένα γρήγορο και λαχταριστό γεύμα.