Μέρα που είναι και οι σούβλες θα πάρουν φωτιά… Είτε λοιπόν αποφασίσεις να βγεις στην ταβέρνα με φίλους, ή θα προτιμήσεις το barbecue στον κήπο, έχει στο μυαλό σου τις παρακάτω συμβουλές για να απολαύσεις το φαγητό, αλλά να γλιτώσεις και πολλές περιττές θερμίδες.\r\n\r\nΠροτίμησε τις πράσινες σαλάτες, τις οποίες θα συνοδεύσεις με το κρέας σου. Προσπάθησε να μην το παρακάνεις με παχυντικές μακαρονοσαλάτες full στη μαγιονέζα ή τηγανητά φαγητά. \r\n\r\nΚαλό είναι να μαρινάρεις το κρέας πριν το ψήσιμο για να το προστατέψεις από τις βλαβερές ουσίες του καπνού, αλλά και να αυξήσεις την πρόσληψη αντιοξειδωτικών στοιχείων. Προτίμησε λεμόνι και μπαχαρικά όπως θυμάρι, μέντα, δενδρολίβανο και ρίγανη.\r\n\r\nΣυνόδεψε το φαγητό με ωμά τραγανά snacks, όπως baby καρότα, ντοματίνια, μπρόκολο και αγγούρι τα οποία έχουν λίγες θερμίδες και πολλά αντιοξειδωτικά στοιχεία.\r\n\r\nΔεν πεινάς, διψάς. Προσπάθησε να πίνεις πολλά υγρά, νερό και πράσινο τσάι που θα σε χορτάσουν πιο γρήγορα και θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις και το λίπος. Περιόρισε όσο μπορείς αναψυκτικά και αλκοόλ.\r\n\r\nΔιάλεξε το σωστό κρέας. Ψητό κοτόπουλο, γαλοπούλα και μπιφτέκια έχουν λιγότερες θερμίδες και λίπος από τα υπόλοιπα κρέατα, οπότε φρόντισε να γεμίσεις το μεγαλύτερο μέρος του πιάτου σου με τα συγκεκριμένα.\r\n\r\nΤέλος, να θυμάσαι ότι το ψήσιμο σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες αλλοιώνει τα συστατικά του κρέατος και απελευθερώνει χημικές ενώσεις που είναι βλαβερές για τον οργανισμό. Επίσης ο συνδυασμός του καπνού με το λίπος του κρέατος ελευθερώνει πολυκυκλικούς αρωματικούς υδρογονάνθρακες (ΠΑΥ). Για να αποφύγετε την κατανάλωση τέτοιων ουσιών, οι ειδικοί συμβουλεύουν το ψήσιμο του κρέατος μέσα σε αλουμινόχαρτο ή ειδικά σκεύη για barbecue.\r\n\r\nΚαλά ψησίματα!\r\n