Τα ωμά φρούτα και λαχανικά είναι πιο ωφέλιμα για την υγεία απ’ ότι τα μαγειρεμένα, γιατί τα θρεπτικά συστατικά τους δεν μετουσιώνονται από τη ζέστη κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.
Διάσημοι οδηγοί σωστής διατροφής, όπως αυτός του Καναδά (Canada’s Food Guide) συνιστούν την κατανάλωση 7 με 10 μερίδων από φρούτα και λαχανικά την ημέρα. Η αληθινή πρόκληση όμως, είναι να βρεις γευστικούς τρόπους να τα εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή, χωρίς αυτή να γίνει μονότονη.
Συγκέντρωσε συνταγές φτιαγμένες μόνο με φρέσκα και ωμά λαχανικά ή φρούτα και δώσε τους άλλη γεύση με χρήσιμες συμβουλές. Για παράδειγμα, τα καρυκεύματα και οι σως γιαουρτιού αποτελούν μία πολύ καλή επιλογή για να εμπλουτίσεις τη γεύση τους.
Δοκίμασέ το και θα δεις ότι όχι μόνο δεν είναι δύσκολο να φτάσεις στο επίπεδο μπορώ-να-τα-τρώω-κάθε-μέρα, αλλά και ότι θα ωφεληθεί σημαντικά τόσο ο οργανισμός όσο και το σώμα σου, αν ακολουθήσεις αυτόν τον τρόπο διατροφής.