Μπορεί με τις ασκήσεις yoga γρήγορου ρυθμού που σε κάνουν να ιδρώνεις να καις πολλές θερμίδες, αλλά ασκήσεις πιο ήπιου στυλ μπορούν να κάνουν θαύματα για την περιφέρεια της μέσης σου χωρίς πόνο. Γιατί συμβαίνει αυτό? Η yoga λειτουργώντας και στο συναισθηματικό επίπεδο κάνει την απώλεια βάρους ευκολότερη.\r\n\r\nΟι παρακάτω ασκήσεις δεν αποτελούν μία πλήρη συνεδρία yoga, θα σου δώσουν όμως ένα δείγμα του τι μπορεί να κάνει η yoga για ‘σένα. Πριν ξεκινήσεις κάνε ένα 5λεπτο ζέσταμα. Μείνε σε κάθε στάση για τουλάχιστον 5 αργές αναπνοές, μετρώντας μέχρι το 5 για την εισπνοή και την εκπνοή αντίστοιχα. Σε κάθε εισπνοή τέντωσε τη ράχη σου και σε κάθε εκπνοή κάνε την κάθε πόζα πιο έντονα. Άκου το σώμα σου και αν νιώσεις πόνο χαλάρωσε το ρυθμό των ασκήσεων.\r\n\r\nChair Pose\r\nΓια ισορροπία, προσανατολισμό και δύναμη.\r\nΣτάσου με τα χέρια σου στα πλάγια και τα πόδια σου ενωμένα. Πάρε εισπνοή. Καθώς εκπνέεις λύγισε τα γόνατά σου και κάνε κάθισμα με τους γλουτούς σου, σαν να κάθεσαι σε καρέκλα. Τέντωσε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου και σφίξε τους κοιλιακούς σου για να δώσεις στήριγμα στην πλάτη σου. Κάνε 5 με 10 σετ αναπνοών και αργά γύρνα στην αρχική σου θέση.\r\n\r\nSeated Forward Bend\r\nΓια πνευματική ηρεμία.\r\nΚάθισε με τα πόδια σου τεντωμένα μπροστά και τοποθέτησε μία ζώνη (ή κάτι παρόμοιο) κάτω από τις πατούσες σου. Σκύψε μπροστά από τους γοφούς σου και όχι από τη μέση σου. Κράτα το στήθος σου ψηλά και τους ώμους σου χαμηλά. Κάνε 5 με 10 σετ αναπνοών και αργά γύρνα στην αρχική σου θέση.\r\n\r\nSage Pose\r\nΓια την χαλάρωση της σπονδυλικής στήλης\r\nΚάθισε οκλαδόν με τα δάχτυλα των ποδιών να ακουμπούν στο έδαφος. Πάρε μία αναπνοή και τέντωσε τη ράχη σου. Καθώς εκπνέεις γύρνα ελαφρώς προς τα δεξιά και φέρε το αριστερό σου χέρι στο δεξί σου γόνατο. Κάνε 5 με 10 σετ αναπνοών και γύρνα πάλι στο κέντρο. Επανάλαβε και προς την αντίθετη πλευρά.\r\n\r\nBridge Pose\r\nΓια χαλάρωση και ευλυγισία\r\nΞάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα, τα πόδια σου στο πάτωμα και ανοιχτά στο ύψος των γοφών σου. Τοποθέτησε τα χέρια σου στα πλάγια με τις παλάμες να κοιτούν προς τα πάνω. Εισπνοή. Καθώς εκπνέεις πίεσε τις φτέρνες σου κάτω και σήκωσε τους γοφούς και την πλάτη σου από το πάτωμα. Πίεσε τα χέρια σου στο yoga mat. Κάνε 5 με 10 σετ αναπνοών. Σε κάθε εκπνοή χαμήλωσε την πλάτη σου αφήνοντας τους σπονδύλους σου να ακουμπούν ένας-ένας στο έδαφος.\r\n\r\n\r\n\r\n