Μπορεί να λατρεύεις τη yoga, αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν είναι όλες οι ασκήσεις κατάλληλες για όλους. Ειδικά αν έχεις υποστεί κάποιον τραυματισμό ή αν απλά σε ταλαιπωρεί ένας μικρός πόνος στο σώμα σου, θα πρέπει να συμβουλευτείς τον δάσκαλό σου για να σε καθοδηγήσει σωστά ή/και να σου δείξει εναλλακτικές ασκήσεις. \r\n\r\nΔιάβασε λοιπόν παρακάτω τι πρέπει να προσέχεις ώστε να μην επιβαρύνεις το σώμα σου.\r\n\r\nΑν το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις είναι:\r\n\r\nΣτους καρπούς ή στους αγκώνες – θα πρέπει να αποφεύγεις ασκήσεις όπως τα push-ups που απαιτούν να στηρίζεις το βάρος του σώματός σου στις παλάμες ή στην ωλένη.\r\nΣτα πλευρά – θα πρέπει να αποφεύγεις ασκήσεις που απαιτούν να στρίβεις το επάνω μέρος του κορμού σου.\r\n\r\nΣτη μέση – φρόντισε να αποφεύγεις ασκήσεις στις οποίες πρέπει να λυγίζεις τη σπονδυλική σου στήλη όπως η γέφυρα, αυξάνουν τις πιθανότητες να πονάς στη μέση αν δεν εκτελεστούν σωστά.\r\n\r\nΣτον λαιμό – θα πρέπει να αποφεύγεις ασκήσεις που ασκούν οποιαδήποτε πίεση στον λαιμό, όπως η κατακόρυφος που απαιτεί την απονομή του βάρους σου στο λαιμό σου.\r\n\r\nΣτα γόνατα – πρέπει να αποφεύγεις να σταυρώνεις τα πόδια σου ή να γονατίζεις και ειδικά τις ασκήσεις που επιμένουν σε αυτές τις στάσεις για αρκετή ώρα.\r\n\r\nΣτους δικέφαλους – οι δικέφαλοί σου σίγουρα θα «παραπονεθούν» κατά τη διάρκεια ασκήσεων που απαιτούν τεντωμένα πόδια.