Κάνε τις υπαίθριες ασκήσεις που σου προτείνουμε για να αποκτήσεις δυνατά και καλλίγραμμα πόδια, αλλά και για να αυξήσεις τους παλμούς σου ώστε να κάψεις περισσότερες θερμίδες.
1. Ξεκίνα με χαλαρό περπάτημα για 6 – 10 λεπτά σαν ζέσταμα.
2. Συνέχισε με γρήγορο περπάτημα για 2 λεπτά σε ίσιο δάπεδο και για ακόμα 1 λεπτό σε ανηφορικό δάπεδο. Κάνε 10 επαναλήψεις αυτής της άσκησης με εναλλαγές.
Κάνε τις επόμενες ασκήσεις σε κύκλο.

1. Step Ups
• Στάσου όρθια μπροστά από ένα παγκάκι
• Βάλε το ένα σου πόδι πάνω στο παγκάκι και ώθησε τον κορμό σου ώστε να ανέβεις όρθια στο κάθισμα.
• Γύρισε πίσω και επανάλαβε την άσκηση εναλλάσσοντας τα πόδια σου.
knee-up-mbd108907_vert

2. Clock Lunge (2 σετ / 12 επαναλήψεις για κάθε πόδι)
• Στάσου με τα πόδια σου ενωμένα και τα χέρια σου στα πλάγια
• Κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά και με έντονη κίνηση κάνε ένα βήμα πάλι πίσω.
• Έπειτα κάνε και πάλι έντονα ένα βήμα στο πλάι και πάλι με έντονη κίνηση φέρε και το άλλο σου πόδι στο ίδιο σημείο.
• Επανάλαβε σε φορά ρολογιού, ξεκινώντας το ένα σετ πάντα με το δεξί πόδι και το δεύτερο σετ πάντα με το αριστερό.
0904-clock-lunge

3. Calf Raises (2 σετ των 15 επαναλήψεων)
• Στάσου όρθια σε ένα πεζουλάκι ή σε ένα παγκάκι με τις φτέρνες σου να προεξέχουν.
• Πίεσε προς τα κάτω τα δάχτυλα των ποδιών σου και ανασηκώνοντας τις φτέρνες σου.
• Χαλάρωσε πάλι όπως στην αρχική στάση και κάνε τις επαναλήψεις.
Calf-Raises