Επιτέλους έχασες τα περιττά κιλά και αισθάνεσαι όμορφα με το σώμα σου. Τι κάνεις όμως από ‘δω και πέρα; Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν χρειάζεται υπερπροσπάθεια για να διατηρήσεις τα κιλά που έχασες. Σε συμβουλεύουμε όμως, να ακολουθήσεις αυτά τα 10 tips που σου προτείνουμε και θα δεις ότι όλα μπορούν να γίνουν πολύ εύκολα.
1. Προσπάθησε να καταναλώνεις καλά λιπαρά, ώστε να κάνεις περισσότερες καύσεις.
2. Αύξησε την πρόσληψη Βιταμίνης D, η οποία βοηθά στο να νιώθεις ότι χόρτασες.
3. Μπες στο mood «θέλω να αδυνατίσω/να διατηρήσω τα κιλά που έχασα» και προσπάθησε να μην παρασύρεσαι από την παρέα σου στο φαγητό ή το επιδόρπιο.
4. Όταν τρως υγιεινά σου δημιουργείται η εντύπωση ότι αξίζεις μία επιβράβευση και είναι πολύ πιθανό να ενδώσεις σε πειρασμούς αργότερα. Την επόμενη φορά που θα συμβεί αυτό, προσπάθησε να θυμηθείς την τελευταία φορά που δεν κατάφερες να συγκρατηθείς και μετά ένιωθες τύψεις.
5. Προσπάθησε να μασάς καλά τα γεύματά σου και να τρως όσο πιο αργά μπορείς.
6. Προσπάθησε να ελέγχεις την όρεξή σου καταναλώνοντας υγιεινά σνακς, έτσι ώστε να διατηρείς την γλυκόζη σε φυσιολογικά επίπεδα και να περιορίσεις τις λιγούρες.
7. Έρευνες έχουν δείξει ότι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή με τη φύση, έχουν περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν αδύνατοι. Πήγαινε μια βόλτα στο πάρκο ή μετακίνησε το γραφείο σου ώστε να βλέπεις περισσότερο έξω.
8. Ξέχνα την καθιστική ζωή και εκμεταλλεύσου κάθε ευκαιρία για να κινηθείς. Αν δουλεύεις πολλές ώρες, σήκω από την καρέκλα σου και κάνε συχνά και μικρά διαλείμματα για να περπατήσεις.
9. Πίνε 3-5 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα (κανονικά ή decaf), που όχι μόνο αποτοξινώνει, αλλά εμποδίζει και την απορρόφηση λίπους.
10. Ασκήσου όσο περισσότερο μπορείς. Ακόμα κι αν υπάρχει ιστορικό παχυσαρκίας στην οικογένειά σου, δεν σημαίνει ότι είσαι καταδικασμένη. Έρευνες έχουν δείξει ότι με την τακτική άσκηση μπορείς να αλλάξεις τα γονίδιά σου.