Ξέρεις ότι το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο διαφόρων παθήσεων και οδοντικών προβλημάτων, καθότι μεταξύ άλλων επιπτώσεων, αυξάνει τα επίπεδα ελευθέρων ριζών και καταστρέφει τον οργανισμό σου. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν τροφές που μπορούν να αποτρέψουν ή να αναιρέσουν αυτές τις επιπτώσεις, αλλά μετά από έρευνα φαίνεται ότι κάποιες τροφές τουλάχιστον, αποδεικνύονται καλύτερες για τους καπνιστές και είναι οι παρακάτω:\r\n\r\n1. Πράσινο ή μαύρο τσάι. Μετά από σχετική μελέτη αποδείχθηκε ότι οι καπνιστές που πίνουν τακτικά πράσινο ή μαύρο τσάι, είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν καρκίνο του πνεύμονα, λόγω της κατεχίνης και άλλων φλαβονοειδών που περιέχει.\r\n\r\n2. Βιταμίνη C. Οι καπνιστές θα πρέπει να προσλαμβάνουν άφθονη Βιατμίνη C στην καθημερινή διατροφή τους, η οποία περιέχεται στις ντομάτες, τα μούρα, τις φράουλες, τα ακτινίδια, οι πιπεριές και σε όλα τα εσπεριδοειδή.\r\n\r\n3. Βιταμίνη Ε. Εκτός του ότι η Βιταμίνη Ε μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, παράλληλα βελτιώνει την ελαστικότητα των αιμοφόρων αγγείων. Τροφές υψηλές σε περιεκτικότητα Βιταμίνης Ε είναι το φύτρο σιταριού, τα φυτικά έλαια όπως το ελαιόλαδο, οι ηλιόσποροι, τα αβγά και τα τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά.\r\n\r\n4. Σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, το κουνουπίδι, το κάρδαμο, η ρόκα και τα ραπανάκια. Είναι η μόνη φυσική διατροφική πηγή σε ισοθειοκυανικά – ενώσεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη και την εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων. Είναι επίσης πλούσια σε μία ποικιλία άλλων αντιοξειδωτικών και καροτενοειδών από τα οποία μπορούν να επωφεληθούν οι καπνιστές, συμπεριλαμβανομένης της Βιταμίνης C και Ε και του Β-καροτένιου.\r\n