Εάν νιώθετε πιασμένη στους ώμους ή στον αυχένα, υπάρχουν συγκεκριμένες στάσεις της yoga που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε τους μυς της πλάτης και του πάνω σώματος και να αποβάλετε το στρες. Οι συγκεκριμένες στάσεις θα βελτιώσουν τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και τη λειτουργία του στομάχου, θα ανοίξουν τους ώμους και θα δυναμώσουν τα πόδια, τα χέρια, τον κορμό και τους κοιλιακούς.\r\n\r\nΕάν πάσχετε από αυχενικό σύνδρομο, είναι καλό να τοποθετήσετε κάποιες λεπτές κουβέρτες κάτω από το λαιμό και τους ώμους σας.\r\n\r\n√ Ξαπλώστε ανάσκελα και σηκώστε τα πόδια τεντωμένα σε ορθή γωνία. Τοποθετήστε τα χέρια στο πλάι του σώματος και μείνετε στη συγκεκριμένη στάση, αναπνέοντας βαθιά για όσο αντέχετε.\r\nimagegen-1\r\n\r\n√ Η στάση του αρότρου. Προσπαθήστε να ακουμπήσετε με τις άκρες των δαχτύλων σας το έδαφος, μακραίνοντας και δυναμώνοντας έτσι τον κορμό και τον αυχένα. Σταθείτε για 3 βαθιές αναπνοές.\r\nimagegen-2\r\n\r\n√ Η στάση του αυγού. Από τη στάσου του αρότρου, τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από τη μέση στηριζόμενη στους αγκώνες. Έπειτα λυγίστε τα γόνατα και ακουμπήστε τα στο πρόσωπό σας, παίρνοντας μια κυκλική θέση που θυμίζει αυγό. Μείνετε αναπνέοντας βαθιά, για όσο διάστημα μπορείτε.\r\nimagegen-3\r\n\r\n√ Η στάση της λαμπάδας. Από τη στάση του αυγού, τεντώστε στον αέρα τα πόδια σας και προσπαθήστε να μακρύνετε τον κορμό σας. Μείνετε για τουλάχιστον 3 βαθιές αναπνοές.\r\nimagegen