Η yoga χαλαρώνει και γυμνάζει το μυαλό, αλλά θεωρείται και ιδανική άσκηση ενδυνάμωσης για όλο το σώμα. Ειδικά τώρα που πλησιάζει το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς, δες 5 απαιτητικές στάσεις yoga (5 αναπνοών) που θα σε βοηθήσουν να λάμψεις στα εορταστικά events.

Balancing Star: η συγκεκριμένη στάση δυναμώνει τα μπράτσα, τους ώμους, τους κοιλιακούς και τους μηρούς.
imagegen-1
2. Σανίδα με λυγισμένο γόνατο, ιδανική για σφιχτούς κοιλιακούς, πόδια και όλο το πάνω σώμα.
7
3. Side Fierce, μία στάση που απαιτεί ισορροπία και δυναμώνει τους μηρούς, τους ώμους, ενώ μακραίνει τον κορμό και τεντώνει τα πλευρά.
imagegen-2
4. Η στάση του Πολεμιστή 3, γυμνάζει τα πόδια, ενώ παράλληλα δυναμώνει τη μέση και τους κοιλιακούς, κατά την προσπάθεια του σώματος να κρατηθεί σε ισορροπία.
imagegen-3
5. Η ρόδα απαιτεί δυνατή, γυμνασμένη μέση και είναι ιδανική για σφιχτά μπράτσα, πλάτη, μηρούς και πλευρά.
imagegen-4