Είναι αυτονόητο ότι όταν πρόκειται για την υγεία και την ευεξία σου, η γυμναστική είναι must. Σε όλα τα γυμναστήρια θα συναντήσεις όλους τους τύπους ανθρώπων που θέλουν να χάσουν βάρος, να αποκτήσουν μυϊκή δύναμη ή να βελτιώσουν τη ζωή τους και τη στάση του σώματός τους.
Διάβασε παρακάτω τα πιο συχνά 5 λάθη, ανακάλυψε αν τα κάνεις κι εσύ και βρες τις αντίστοιχες λύσεις.

1. Έχεις επιλέξει το λάθος πρόγραμμα για τους στόχους σου: Όταν πρόκειται για ένα πρόγραμμα προπόνησης, το πρώτο πράγμα που πρέπει να σου έρχεται στο μυαλό είναι η λέξη εξατομίκευση. Τα στοιχεία της σωστής προπόνησης περιλαμβάνουν τη συχνότητα, το είδος των ασκήσεων, την ένταση, τον χρόνο ανάπαυσης κ.ά., διασφαλίζοντας ότι θα σε φέρει πιο κοντά στον στόχο σου. Αν είσαι αρχάρια στο γυμναστήριο, η ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική κίνηση είναι να συμβουλευτείς τον γυμναστή σου.
2. Έχεις επιλέξει έναν μόνο τρόπο άσκησης: Αυτό είναι ένα πολύ συνηθισμένο και σοβαρό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι. Μπορεί η yoga, τα βάρη, το τρέξιμο, η αεροβική, το ελλειπτικό και το boxing να είναι εξαιρετικές επιλογές, αλλά το να ακολουθείς ένα μόνο είδος άσκησης σταδιακά περιορίζει τις δυνατότητές σου. Δέξου την πρόκληση να εξερευνήσεις κι άλλα είδη προπόνησης, αλλά προσπάθησε να κρατήσεις τις ισορροπίες όσο κι αν κάποιο από αυτά είναι το αγαπημένο σου.
3. Ακολουθείς λάθος διατροφή: Όλοι όσοι είναι super busy τείνουν να μην τρώνε σωστά ή να πηγαίνουν στο γυμναστήριο με άδειο στομάχι ή μετά από ένα business meeting. Το σώμα μας όμως, είναι σαν το αυτοκίνητο. Για να πάρεις την μέγιστη απόδοσή του, πρέπει να το εξοπλίζεις και με τα σωστά καύσιμα. Πριν και μετά την προπόνησή σου ακολούθησε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής με υγιείς υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, φρόντισε να έχεις πάντα μαζί σου λίγους ξηρούς καρπούς ή ένα αβοκάντο για να διατηρήσεις τον οργανισμό σου ενυδατωμένο.
4. Έχεις θέσει εξωπραγματικούς στόχους: Η υπομονή είναι κάτι που λείπει από πολλούς όταν πρόκειται για την γυμναστική. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, να θυμάσαι ότι τα άμεσα αποτελέσματα δεν είναι εφικτά, αν και μπορείς να τα επιταχύνεις με διάφορους τρόπους, όπως η επιλογή του σωστού προγράμματος, η ισορροπημένη διατροφή, η συμβουλή ενός επαγγελματία κ.τ.λ. Ωστόσο, η επένδυση του χρόνου σου είναι αναγκαία. Όποια μέθοδος υπόσχεται θαύματα είναι το λιγότερο ανθυγιεινή, αν όχι παράνομη.
5. Αποφεύγεις την άσκηση με αντιστάσεις: Μην φοβάσαι ότι θα γίνεις one of the guys, αν ξεκινήσεις να προπονείσαι με βάρη. Οι ασκήσεις με αντίσταση είναι απαραίτητες για να δώσουν ένα boost στον μεταβολισμό σου, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την προπόνηση. Ο γυμναστής σου θα σου δώσει τις κατάλληλες ασκήσεις για να χτίσεις μυϊκή μάζα, να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια και περισσότερη οστική πυκνότητα. Το ιδανικό θα ήταν να αφιερώνεις 30 λεπτά σε ασκήσεις με βάρη, 3 φορές την εβδομάδα.