Προσέχεις τη διατροφή σου, έχεις κόψει το fast food, έχεις περιορίσει τα γλυκά, γυμνάζεσαι τακτικά, αλλά παρ’ όλη την πρόσπάθεια που κάνεις δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος. Σου παρουσιάζουμε 5 πιθανές πρωινές σου συνήθειες, που ίσως συμβάλλουν στα παραπανίσια κιλά που επιμένουν:

1. Κοιμάσαι περισσότερο από όσο πρέπει: Όταν κοιμάσαι λίγες ώρες, το σώμα σου παράγει περισσότερες στρεσογόνες ορμόνες και αυτό αυξάνει την όρεξή σου. Όταν από την άλλη κοιμάσαι πάνω από 10 ώρες, το σώμα σου τείνει να αποθηκεύει περισσότερο λίπος. 7 – 9 ώρες ύπνου είναι το ιδανικό.
2. Σου αρέσει το σκοτάδι: Άνοιξε τις κουρτίνες αμέσως μόλις σηκωθείς από το κρεβάτι! Σχετική έρευνα έδειξε ότι το πρωινό φως του ήλιου αυξάνει τον μεταβολισμό σου και βοηθάει το σώμα σου να ξυπνήσει. Ακόμα και 20 – 30 λεπτά φωτός της ημέρας είναι αρκετά για να δεις διαφορά στο σώμα σου.
3. Δεν στρώνεις το κρεβάτι σου: Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά είναι αλήθεια σύμφωνα με έρευνες, ότι οι άνθρωποι που στρώνουν το κρεβάτι τους κάθε πρωί τείνουν να κοιμούνται καλύτερα και ως γνωστόν, ο καλός ύπνος είναι από τους καλύτερους συμμάχους ενός υγειούς σωματικού βάρους.
4. Ξεχνάς να ζυγιστείς: Το να ζυγίζεσαι κάθε μέρα είναι αποδεδειγμένα μία επιτυχημένη μέθοδος για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος. Η καλύτερη ώρα για να ζυγιστείς είναι νωρίς το πρωί, πριν ακόμα φας πρωινό ή πιείς καφέ.
5. Δεν τρως καλό πρωινό: Η αλήθεια είναι ότι ένα καλό, νόστιμο και υγιεινό πρωινό των 600 θερμίδων, πλούσιο σε πρωτεΐνη, υδατάνθρακες θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις το καθημερινό πρόγραμμα της διατροφής σου.