Ξεκίνησες το τρέξιμο πριν από λίγο καιρό και το αγάπησες. Τώρα όμως που χειμωνιάζει, προβληματίζεσαι για το πώς θα συνεχίσεις τις προπονήσεις σου. Όσα εμπόδια κι αν βρίσκεις, μπορούμε να τα ανατρέψουμε με τις εξής 5 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να γυμνάζεσαι απτόητη:
1. Μην αφήνεις να σε επηρεάζει το κρύο και το ότι σκοτεινιάζει νωρίς.
2. Όσο κι αν σου αρέσει να τρέχεις μόνη, μία φίλη μπορεί να λειτουργήσει ως ένα παραπάνω κίνητρο για να μην παραλείψεις την προπόνησή σου.
3. Βάλε μικρούς και εφικτούς στόχους και επίτρεψε στον εαυτό σου να πετυχαίνει έναν κάθε φορά.
4. Εφοδιάσου με τον κατάλληλο εξοπλισμό, ώστε διατηρείς μια καλή θερμοκρασία στο σώμα σου, χωρίς να «φορτώνεσαι» με πολλά ρούχα.
5. Συνδύασε το τρέξιμο και με άλλες ασκήσεις μεταξύ των προπονήσεών σου, όπως yoga και pilates, όχι μόνο για καλύτερη στάση σώματος, αλλά και για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.
6. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση του οργανισμού σου, που είναι το ίδιο απαραίτητη τον χειμώνα, όσο και το καλοκαίρι.