Όσο περισσότερο μπαίνουμε στον χειμώνα, τόσο δυσκολεύεσαι να μείνεις πιστή στο fitness πρόγραμμά σου, αφού από τη μία σκοτεινιάζει νωρίς και από την άλλη έχει τόσο κρύο που το τελευταίο πράγμα που σε νοιάζει είναι η γυμναστική. Για να μην χάσεις τους ρυθμούς σου λοιπόν, σου έχουμε όχι έναν, αλλά έξι τρόπους με τους οποίους μπορείς να συνεχίσεις να κυνηγάς τον στόχο σου.
1. Βρες την ώρα που πραγματικά σου αρέσει και σε βολεύει να γυμνάζεσαι και βάλε στο πρόγραμμά σου και κάποιες ασκήσεις που μπορείς να τις κάνεις στο σπίτι.
2. Μην υποτιμάς την Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση (ΗΙΙΤ). Γενικότερα, αλλά και όταν το επαγγελματικό σου πρόγραμμα είναι πιεσμένο, είναι η κατάλληλη λύση.
3. Να έχεις ρεαλιστικές προσδοκίες, αλλά να μην ξεχνάς να θέτεις στόχους. Είναι απόλυτα λογικό να πέφτει η απόδοσή σου τους πιο κρύους μήνες, αλλά επειδή βρέχει συνεχώς τις τελευταίες μέρες δεν πάει να πει πως πρέπει και να τα παρατήσεις.
4. Δώσε περισσότερη προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ και ειδικά τις γιορτινές μέρες. Εκτός από τις μηδαμινές θρεπτικές ουσίες και συστατικά που έχει να σου προσφέρει, μπορεί να σε κάνει να ξεχάσεις τα κίνητρά σου.
5. Άρχισε να κρατάς ημερολόγιο τόσο για την καθημερινή διατροφή, όσο και για τις προπονήσεις σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τον έλεγχο και ίσως να εντοπίσεις κάποια λάθη σου ώστε να τα διορθώσεις.
6. Το κίνητρο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις. Ένα καλό κίνητρο είναι η γυμναστική με φίλους ή με την οικογένεια, αλλά και η εναλλαγή των ασκήσεων ώστε να μην βαριέσαι.