Το φθινόπωρο σηματοδοτεί την ώρα για κάποιες αλλαγές και περισσότερο στις διατροφικές σου συνήθειες. Το να τρως υγιεινά μπορεί να είναι τόσο απλό με την αντικατάσταση 3 τροφίμων με πιο υγιεινές επιλογές, χωρίς να σου λείπει η γεύση. Δοκίμασε τις προτάσεις μας και ενίσχυσε όχι μόνο τη διατροφή, αλλά και τη διάθεσή σου.\r\n\r\n1. Αντί για muffins…\r\nΔοκίμασε το Manna Bread, ή αλλιώς Ψωμί των Εσσαίων. Μπορείς να αποφύγεις τη ζάχαρη, τα ανθυγιεινά λίπη και τις περιττές θερμίδες, επιλέγοντας το πιο υγιεινό ψωμί που είναι χορταστικό, περιέχει σχεδόν διπλάσιες φυτικές ίνες από κάθε άλλο τύπο ψωμιού και είναι φτιαγμένο μόνο με σιτάρι και νερό.\r\n\r\n2. Αντί για ζυμαρικά…\r\nΔοκίμασε noodles κολοκυθιού. Μία εύκολη εναλλακτική λύση που μπορεί όμως να σου εξασφαλίσει την πρόσληψη της Βιταμίνης C, η οποία είναι σημαντική για να κρατήσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα υπό έλεγχο και να ρυθμίσει τις ορμόνες του άγχους, σε αντίθεση με τα ζυμαρικά, που αν και είναι ασύγκριτα γρήγορο φαγητό, σου προσφέρουν μικρή θρεπτική αξία.\r\n\r\n3. Αντί για μαρμελάδα…\r\nΔοκίμασε την κρέμα chia, που μοιάζει με μαρμελάδα, χωρίς όμως να περιέχει ζάχαρη. Η κρέμα chia είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες και Ω-3 λιπαρά οξέα που ενισχύουν τη νοητική σου ικανότητα και σου φτιάχνουν τη διάθεση.