Μήπως αργείς να ξυπνήσεις και κατά συνέπεια δεν προλαβαίνεις να φας πρωινό; Τέρμα οι δικαιολογίες! Φτιάξε το πανεύκολο πρωινό που σου προτείνουμε με γιαούρτι, muesli και μαρμελάδα cherry chia από το προηγούμενο βράδυ και απόλαυσε το το πρωί για να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου.\r\n\r\nΥλικά:\r\n• 1 φλ. (250 ml) απλό γιαούρτι ή γιαούρτι καρύδας\r\n• 1 φλ. (250ml) νερό\r\n• 2 κ.σ. (30ml) χυμό λεμονιού + 10ml ξεχωριστά\r\n• 2 κ.σ. (30ml) μέλι\r\n• ¼ κ.γ. (1ml) εκχύλισμα βανίλιας ή αμυγδάλου\r\n• 1 μήλο με τη φλούδα\r\n• 2 φλ. (500ml) μεγάλες νιφάδες βρώμης\r\n• 1 φλ. (250ml) ψιλοκομμένα αμύγδαλα\r\n• ¼ κ.γ. (1ml) αλάτι\r\n• 2 φλ. (500ml) νωπά ή κατεψυγμένα κεράσια χωρίς κουκούτσι (αν είναι κατεψυγμένα, ξεπάγωσέ τα πριν να τα χρησιμοποιήσεις)\r\n\r\nΟδηγίες:\r\nΣε ένα μεγάλο μπολ βάλε το γιαούρτι, το νερό, τον χυμό λεμονιού, 1 κ.σ. μέλι και το μήλο. Ανακάτεψε με τη βρώμη, τα αμύγδαλα και το αλάτι μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Κάλυψε το μπολ με αλουμινόχαρτο και άφησέ το για τουλάχιστον 8 ώρες (κατά τη διάρκεια της νύχτας).\r\nΤοποθέτησε τα υπόλοιπα συστατικά, δηλαδή, τα 10ml από τον χυμό λεμονιού, τη 1 κ.σ. μέλι, τα κεράσια και τους σπόρους chia στο blender και ανακάτεψε μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Αποθήκευσέ τα σε ένα τάπερ και διατήρησέ το στο ψυγείο για τουλάχιστον 6 ώρες ή όλη τη νύχτα.\r\nΤο πρωί, βάλε τα muesli σε μπολάκια ή σε ποτήρια για πιο κομψή εμφάνιση και ρίξε λίγη μαρμελάδα από πάνω.\r\n\r\nsource