Μέχρι στιγμής γνώριζες πως η πρωτεΐνη μετά την προπόνηση, ενισχύει τη μυική μάζα. Μία νέα έρευνα όμως δείχνει πως το μυστικό για μεγαλύτερο μυικό όγκο είναι η κατανάλωση πρωτεΐνης πριν τον βραδινό ύπνο, αφού έτσι ενισχύεται η μυική πρωτεϊνοσύνθεση κατά τη διάρκεια του ύπνου έως και 22%.\r\n\r\nΣτην έρευνα συμμετείχαν 44 αθλητές που σήκωναν βάρη 3 φορές την εβδομάδα. Μετά από 12 εβδομάδες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι κατανάλωναν 27 γραμμάρια πρωτεΐνης πριν τον ύπνο, είχαν σημαντικότερη ανάπτυξη στον μυικό όγκο, αλλά και στη μυική δύναμη.\r\n\r\nΌσοι λοιπόν ασχολείστε με βάρη και θέλετε να δείτε μεγαλύτερη διαφορά στο σώμα σας, μπορείτε να καταναλώσετε ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα, γιαούρτι και γάλα πριν πέσετε για ύπνο.