Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ότι ο τύπος για την απώλεια βάρους είναι: υγιεινή διατροφή + άσκηση. Γιατί όμως πολλές φορές δεν πετυχαίνει; Ίσως επειδή δεν δίνουμε αρκετή βαρύτητα στο μυαλό μας, που είναι όμως το πιο σημαντικό κομμάτι της υγιεινής ζωής. Συχνά καταφεύγουμε στην υπερφαγία, όχι γιατί το απαιτεί το σώμα μας, αλλά το μυαλό μας.
Η δύναμη του Food Journal είναι ότι μ’ αυτό διατηρείς τον έλεγχο του τι τρως και σε βοηθάει να κάνεις πιο συνειδητές διατροφικές επιλογές.
Παρακάτω σου έχουμε 8 tips τα οποία θα σε διευκολύνουν να κάνεις τη χρήση του Food Journal σου πιο εύκολη, αλλά και πιο αποτελεσματική, και αυτά είναι:
1. Κράτα το Food Journal σου στο κομοδίνο σου για να θυμάσαι πιο εύκολα ότι πρέπει να σημειώσεις τι έφαγες.
2. Καλύτερα όμως να γράφεις τι πρόκειται να φας πριν από το γεύμα, για να ελέγξεις την όρεξή σου πιο εύκολα.
3. Κατέβασε ένα application που θα σε βοηθήσει να διατηρείς το Food Journal σου όπου κι αν βρίσκεσαι.
4. Βγάζε μία φωτογραφία τον εαυτό σου κάθε εβδομάδα για να βλέπεις την αλλαγή.
5. Να είσαι πιο συγκεκριμένη στις σημειώσεις σου και να αναφέρεις αναλυτικά τι έφαγες και πότε…
6. …και μην εκεί, καθώς καλό είναι να γράφεις και τα συναισθήματά σου εκείνη τη στιγμή. Έτσι θα ξέρεις για παράδειγμα πότε γίνεσαι πιο επιρρεπής στα γλυκά.
7. Να είσαι ειλικρινής. Ο σκοπός είναι να συνειδητοποιήσεις τις διατροφικές σου τάσεις, καθώς και το πότε και το γιατί.
8. Μία μέρα την εβδομάδα, κάνε ένα review στις σημειώσεις σου και προσπάθησε να βελτιώσεις τις διατροφικές σου επιλογές για την επόμενη εβδομάδα.