Όσο και να μην θέλεις να το παραδεχτείς το καλοκαίρι είναι πλέον παρελθόν και η πτώση της θερμοκρασίας σε λίγες μέρες θα είναι αισθητή. Επειδή λοιπόν είναι πολύ πιθανό να σε επηρεάσει αυτό το γεγονός και να θελήσεις να ρίξεις τους τόνους, σου παρουσιάζουμε 7 tips που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις το σώμα που με τόσο κόπο έφτιαξες το καλοκαίρι.
1. Δοκίμασε κάποιες φθινοπωρινές δραστηριότητες όπως είναι το κανό, η πεζοπορία ή η ποδηλασία. Απόλαυσε τη φύση κάνοντας παράλληλα ένα άθλημα που είναι ιδανικό γι’ αυτήν την εποχή.
2. Δώσε κίνητρο στον εαυτό σου με καινούριο εξοπλισμό. Αγόρασε επιτέλους εκείνο το ζευγάρι αθλητικά παπούτσια που ερωτεύτηκες. Επίλεξε ένα outfit με χαρούμενα χρώματα και σχέδια, ώστε να ανυπομονείς να τα φορέσεις.
3. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με εποχιακά φρούτα και λαχανικά. Τα καρότα, οι γλυκοπατάτες, τα παντζάρια, τα μανιτάρια, το λάχανο και το κουνουπίδι είναι στα καλύτερά τους. Μπες στον πειρασμό και ψάξε για συνταγές με υγιεινά, φθινοπωρινά οπωρολαχανικά, έτσι ώστε όχι μόνο να διατηρήσεις τη γραμμή σου, αλλά και να δοκιμάσεις καινούργιες γεύσεις.
4. Ξεκίνα να πραγματοποιείς τα όνειρά σου. Παρακολούθησε τα μαθήματα μαγειρικής που πάντα ήθελες, γίνε εθελόντρια σε κάποια ομάδα που θαυμάζεις το έργο της, πάρε το πτυχίο γαλλικών που είχες αφήσει στη μέση ή γιατί όχι, γράψου ξανά στο σχολείο. Αν και ποτέ δεν είναι αργά, ο Σεπτέμβριος είναι ο πιο κατάλληλος μήνας για να θέσεις ξανά τους στόχους σου.
5. Θυμήσου να ενυδατώνεσαι σωστά. Η αλήθεια είναι ότι όσο πέφτει η θερμοκρασία ο οργανισμός αφυδατώνεται πολύ πιο εύκολα απ’ότι το θερμό καλοκαίρι. Όσο περισσότερα ρούχα φοράς, τόσο πιο πολύ ζορίζεται το σώμα κατά την άσκηση ή όποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.
6. Ξεκίνησε την προπόνησή σου νωρίς. Καθώς μικραίνει η μέρα τα περιθώρι στενεύουν, αφού όταν αρχίσει να πέφτει ο ήλιος ο οργανισμός σου μπαίνει αυτόματα στο mode της ξεκούρασης. Η γυμναστική τις πρωινές ώρες σε βοηθάει να διατηρείς μία φυσιολογική θερμοκρασία στο σώμα σου, αλλά σου δίνει και ενέργεια.
7. Κυρίως τους πιο χειμερινούς μήνες, αν έχει πολύ κρύο έξω σε παροτρύνουμε να μην παραλείψεις την προπόνησή σου. Αντιθέτως, μπορείς να εκμεταλλευτείς την κατάσταση για να θυμηθείς κάποιο είδος γυμναστικής που είχες ξεχάσει, όπως οι αλτήρες σου που είναι ακόμα κλεισμένοι στην ντουλάπα.