Με φυτικές ίνες και πολλά μέταλλα, οι χουρμάδες είναι από το πιο θρεπτικά και ευεργετικά φρούτα. Γνωστοί από το 6.000 π.Χ, προσφέρουν γλυκιά γεύση στις σαλάτες και στα φαγητά ή τρώγονται σαν ελαφρύ γλυκό σνακ.\r\n\r\nΗ διατροφική τους αξία ανά 100 γραμμάρια:\r\n\r\n• Φυτικές Ίνες – 6.7 γρ.\r\n\r\n• Κάλιο- 696 milligrams\r\n\r\n• Χαλκός – 0.4 milligrams\r\n\r\n• Μαγγάνιο – 0.3 milligrams\r\n\r\n• Μαγνήσιο – 54 milligrams\r\n\r\n• Βιταμίνη B6 – 0.2 milligrams\r\n\r\n• Σημείωση: Οι χουρμάδες είναι θρεπτικοί, αλλά έχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης (66.5 γρ. στα 100 γραμμάρια) γι’ αυτό καλό είναι να περιορίσετε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε από τα υπόλοιπα φαγητά.\r\n\r\nΝα γιατί πρέπει να τους εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή:\r\n\r\nΔιευκολύνουν τη διαδικασία της χώνεψης και προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα.\r\n\r\nΒελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς.\r\n\r\nΈχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.\r\n\r\nΜειώνουν την αρτηριακή πίεση.\r\n\r\nΜειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού\r\n\r\nΕνισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.\r\n\r\nΕνεργοποιούν τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα.