Νεύρα, κούραση, άγχος, όποια κι αν είναι η ψυχολογική σου κατάσταση, το σίγουρο είναι πως με τη γυμναστική θα νιώσεις καλύτερα. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν έρευνες, αφού με τη γυμναστική απελευθερώνονται ορμόνες που σε βοηθούν να χαλαρώσεις και να διαχειριστείς καλύτερα τα αισθήματά σου.\r\n\r\nΔες λοιπόν ποιο είδος γυμναστικής να επιλέξεις, ανάλογά με τη διάθεσή σου:\r\n\r\nΝιώθεις κουρασμένη και άτονη; \r\nTο μυστικό βρίσκεται στη yoga και στις «θαυματουργές» της ασάνες. Η συγκεκριμένη πρακτική θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις τους σφιγμένους μυς, να αποβάλεις την κούραση, να νιώσεις περισσότερη ενέργεια και να «τεντώσεις» το σώμα σου με αποτέλεσμα να νιώθεις πολύ πιο ξεκούραστη. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνες, ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας και μόνιμο αίσθημα εξάντλησης και κόπωσης, ένιωθαν καλύτερα μετά από 6 μήνες yoga.\r\n\r\nΕίσαι στεναχωρημένη και στις “μαύρες” σου;\r\nTότε πάρε τα βαράκια ή γράψου σε ένα γυμναστήριο με όργανα. Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές από το Medical School of Harvard, η γυμναστική με βάρη πολλών κιλών βελτιώνει την ψυχολογία και αυξάνει το αίσθημα της ευεξίας. Να τονίσουμε ότι όσα περισσότερα βάρη σηκώνετε, τόσο πιο χαρούμενη θα αισθάνεστε μετά.\r\n\r\nΤα νεύρα έχουν βαρέσει κόκκινο;\r\nΦόρεσε αθλητικά παπούτσια και βγες αμέσως για τρέξιμο, αφού η αερόβια άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος εκτόνωσης και αντιμετώπισης του θυμού. Ποδήλατο, jogging, χορό… όποιο είδος και αν επιλέξεις, το σίγουρο είναι πως θα νιώσεις πολύ πιο ήρεμη και χαλαρή.