Μπορεί να έχεις συμβουλευτεί τα άστρα πολλές φορές για τη σχέση, τα οικονομικά και τα επαγγελματικά σου. Τι θα έλεγες όμως, να δοκιμάσεις μία διατροφή ανάλογη με το ζώδιό σου; Δες τι πρέπει να φας, αλλά και τι να αποφύγεις.

ΖΩΔΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
ΚΡΙΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Ρύζι ολικής άλεσης, μπανάνες, χυμούς φρούτων, ελιές, ντομάτες, κρεμμύδια, μαρούλι, κουνουπίδι, αγγούρι, σπανάκι, ραπανάκι, μπρόκολο, φασόλια, φακές, καρύδια, σύκα, αποξηραμένα βερίκοκα, σκόρδο, μουστάρδα.
Τι να αποφύγετε: Πικάντικες τροφές, αλάτι, αλκοόλ.

ΛΕΩΝ
Τι να προτιμήσετε: Προϊόντα ολικής άλεσης, ρύζι, εσπεριδοειδή, μήλα, ροδάκινα, πατάτες, καρότα, σπανάκι, μπρόκολο, πικρά χόρτα (μαζί με μουστάρδα), ξηρούς καρπούς, αμύγδαλα, ηλιόσπορο, σύκα.
Τι να αποφύγετε: Πικάντικες τροφές και γαλακτοκομικά προϊόντα.

ΤΟΞΟΤΗΣ
Τι να προτιμήσετε: Δημητριακά ολικής άλεσης, αχλάδι, μήλο, πορτοκάλι, φράουλες, πατάτες, καρότα, κρεμμύδια, ελιές, σύκα, σκόρδο.
Τι να αποφύγετε: Πικάντικα τρόφιμα, γλυκά, επεξεργασμένη ζάχαρη, αλκοόλ.

ΖΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
ΔΙΔΥΜΟΙ
Τι να προτιμήσετε: Δαμάσκηνα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, χυμό σταφυλιού, σταφίδες, μήλα, μαρούλι, κουνουπίδι, σπανάκι, καρότα, σέλινο, πράσινα φασόλια, ντομάτες, αμύγδαλα, πιπέρι καγιέν, σκόρδο, πιπερόριζα.
Τι να αποφύγετε: Καφέ, πατάτα, καρότο, ραπανάκια, ζυμώμένα τρόφιμα και επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΖΥΓΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Προϊόντα ολικής άλεσης, βρώμη, μήλα, σταφύλια, φράουλες, σταφίδες, λαχανικά στον ατμό, σπανάκι, ντομάτες, μπιζέλια, καρότα, καλαμπόκι, μη γαλακτοκομικά τυριά, γιαούρτι με βότανα, καρύδια, αμύγδαλα.
Τι να αποφύγετε: Αλκοόλ, ανθρακούχα αναψυκτικά, ζυμωμένα τρόφιμα, επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Μήλα, πορτοκάλια, αχλάδια, λαχανικά στον ατμό, λάχανο, σέλινο, καλαμπόκι, καρότα, ντομάτες, μπρόκολο, γιαούρτι σόγιας, ξηρούς καρπούς, σύκα, πιπέρι καγιέν, σκόρδα, πιπερόριζα, μπάρες πρωτεΐνης.
Τι να αποφύγετε: Καφέ, ζυμωμένα τρόφιμα, επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΖΩΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Σιτάρι, σίκαλη, ρύζι, βρώμη, φρούτα, μπανάνες, λαχανικά στον ατμό, μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι, ντομάτες, τεύτλα, κολοκύθια, αγγούρια, φύκια, φασόλια.
Τι να αποφύγετε: Λιπαρά τρόφιμα, αλάτι, γλυκά, επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Τι να προτιμήσετε: Μπανάνες, μαύρα κεράσια, καρύδια, λαχανικά στον ατμό, πράσινες σαλάτες, πράσα, κουνουπίδι, κρεμμύδια, ραδίκια, ντομάτες, σπαράγγια, αγγούρια, τεύτλα, φασόλια, φακές, αμύγδαλα.
Τι να αποφύγετε: Λιπαρά τρόφιμα, μαγιά, αλάτι, γλυκά, επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΙΧΘΥΕΣ

Τι να προτιμήσετε: Σιτάρι, δημητριακά ολικής άλεσης, ρύζι, βρώμη, φρούτα, μήλα, σταφύλια, πορτοκάλια, λεμόνια, ροδάκινα, δαμάσκηνα, λαχανικά στον ατμό, σπανάκι, κρεμμύδια, φύκια, φασόλια.
Τι να αποφύγετε: Καφέ, τρόφιμα με λιπαρά, μαγιά, σπαράγγια, αλάτ , γλυκά, επεξεργασμένη ζάχαρη.

ΖΩΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΤΑΥΡΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Βατόμουρα, σπαράγγια, τεύτλα, κουνουπίδι, αγγούρι, σπανάκι, κρεμμύδι, ραπανάκι, κολοκύθι, ξηροί καρποί, φασόλια.
Τι να αποφύγετε: Βαριά φαγητά, φαγητά με υπερβολικές ποσότητες υδατανθράκων.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Τι να προτιμήσετε: Προϊόντα ολικής άλεσης και δημητριακά, βρώμη, φρουτοσαλάτες, χυμοί φρούτων, χυμό λεμονιού, μπανάνες, πορτοκάλια, φυλλώδη χόρτα, λαχανικά με μπαχαρικά, λάχανο, σούπες, τσάι, αμύγδαλα.
Τι να αποφύγετε: Βαριά φαγητά, σοκολάτα.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Τι να προτιμήσετε: Ρύζι, φρουτοσαλάτες, χυμούς φρούτων, πορτοκάλι, λεμόνι, λαχανικά με μπαχαρικά, καλαμπόκι, πατάτες, λάχανο, σούπες, τσάι, φιστίκια, σύκα, λινάρι.
Τι να αποφύγετε: Βαριά φαγητά, πικάντικα τρόφιμα, σοκολάτα.