Η ποιότητα της διατροφής και το σωματικό βάρος εξαρτώνται όχι μόνο από την ποσότητα των λαχανικών που καταναλώνουμε, αλλά και από την εποχικότητά τους.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής, πρέπει να επιλέγουμε φρούτα και λαχανικά, βάσει της εποχής τους, χωρίς φυτοφάρμακα και ορμόνες.
Το φθινόπωρο λοιπόν είναι η καλύτερη εποχή για τα νόστιμα και θρεπτικά μανιτάρια. Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και θεωρούνται ιδανική τροφή για τους αθλητές και τους χορτοφάγους. Το σελήνιο που περιέχουν έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και καταστρέφει τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που προκαλούν πρόωρη γήρανση. Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα ψευδαργύρου, ενώ οι μεγάλες ποσότητες χαλκού, βελτιώνουν τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενισχύουν την ελαστικότητα και την υγεία των μαλλιών.
Τέλος τα μανιτάρια βοηθούν πολύ στην όραση, αφού αποτελούν καλή πηγή φωσφόρου. Και πέρα από όλες αυτές τις ιδιότητες, τα μανιτάρια έχουν ελάχιστες θερμίδες και λίπος που τα μετατρέπουν σε εξαιρετικό σύμμαχο για τη γραμμή σου.