Εάν πάσχεις από δυσανεξία στη γλουτένη ή απλά θες να αποφύγεις το κοινό αλεύρι και να επωφεληθείς από περισσότερη γεύση και θρεπτικά συστατικά, δες τα 4 καλύτερα και πιο υγιεινά υποκατάστατα του αλευριού.
1. Αλεύρι αμυγδάλου (αμυγδαλόσκονη) πλούσιο σε πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και βιταμίνη Ε. Ιδανικό για κοτόπουλο, ψάρια, ψωμιά, κέικ και μπισκότα.
2. Αλεύρι σόγιας πλούσιο σε ασβέστιο, φυτικές ίνες και τριπλάσια ποσότητα πρωτεϊνών από το κοινό αλεύρι. Ιδανικό για sauces και σούπες.
3. Αλεύρι από κινόα. Εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και αμινοξέων, ιδανικό για μπισκότα και κέικ.
4. Αλεύρι από κριθάρι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης και του σακχάρου στο αίμα, κατάλληλο για αφράτα ψωμιά, μπισκότα και pancakes.