Λίγο οι οικογενειακές υποχρεώσεις, λίγο η δουλειά, λίγο η χαλάρωση μετά το καλοκαίρι και να που σου φαίνεται βουνό να ξαναρχίσεις γυμναστική.\r\n\r\nΔες λοιπόν μερικές μικρές συμβουλές για να βρεις ξανά τη διάθεση για προπόνηση και να μπεις σε πρόγραμμα.\r\n\r\n• Μην μένεις σπίτι, όταν το επιτρέπει ο καιρός. Και φυσικά δεν εννοούμε να βγεις για ποτό, αλλά τις ημέρες που δεν βρέχει ή δεν έχει κρύο, μπορείς να φορέσεις αθλητικά ρούχα και να βγεις για περπάτημα. Αυτό θα σε βγάλει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και σιγά σιγά θα σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι.\r\n\r\n• Κάνε μικρά διαλείμματα γυμναστικής. Όταν ο χρόνος δεν σου επιτρέπει συστηματική καθημερινή προπόνηση ή να αφιερώσεις έστω μισή ώρα για το σώμα σου, προσπαθήστε να γυμνάζεσαι διακεκομμένα. Για παράδειγμα, κάντε επιτόπιο jogging όταν πλένεις τα πιάτα, κοιλιακούς μέχρι να ψηθεί το φαγητό, ανέβα με τα σκαλιά και όχι με το ασανσέρ κ.α.\r\n\r\n• Αγόρασε καινούργια ρούχα ή αξεσουάρ γυμναστικής που θα αλλάξουν τη διάθεσή σου και θα σου δώσουν το κίνητρο να τα χρησιμοποιήσεις.\r\n\r\n• Βρες κάποιον fit φίλο που θα σε ξεσηκώνει. Σίγουρα θα υπάρχει στο κοντινό σου περιβάλλον ένας άνθρωπος που του αρέσει η γυμναστική και θα σε παρακινεί τις φορές που βαριέσαι να κουνηθείς από τον καναπέ.\r\n\r\n• Τέλος να θυμάσαι, ότι δεν γίνονται θαύματα. Μην τα παρατήσεις αν δεν δεις διαφορά στο σώμα σου στον 1 μήνα, αφού χρειάζεται κάποιος χρόνος σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή για να δεις τα πρώτα αποτελέσματα.